mokytojas

Bulgarijoje kovos dėl LGBTQ+ teisių. Prorusiškos partijos paskelbė mokytojų „juoduosius sąrašus“

Neseniai Bulgarijoje priimtas prorusiškos partijos pasiūlytas įstatymas, kuris draudžia mokiniams mokyklose kalbėti apie LGBTQ+ žmones. Prieš tokį sprendimą sukilo mokytojai. Tuo metu partija ėmėsi juos bauginti. Prokuratūra atlieka tyrimus.

Patyčias mokykloje patyręs Martynas: už suaugusiųjų klaidas sumoka vaikai

Patyčių kultūra, ypač mokykloje, iki šiol yra milžiniška problema. Bet pasak Martyno Norbuto, kuris mokykloje buvo išmestas pro langą, dalis visuomenės, tiek tėvai, tiek mokytojai, skatina patyčias to net nesuvokdami. Paprastai tyčiojamasi iš stereotipų ar visuomenės sugalvotų normų neatitinkančių vaikų. O tas taisykles ir kuria bei savo vaikams diegia patys tėvai.

Homofobiją skleidusiai darželio mokytojai pareikšta pastaba

„Kur nusirito pasaulis? Ar dar išvis yra normalių vyrų... Ar vien tik gėjai ir visokie transvestitai, nesusipratėliai aplink?“, - socialiniame tinkle Facebook rašė Šilutės darželio mokytoja apie Lietuvą Eurovizijoje atstovausiantį atlikėją. Lopšelio-darželio direktorė skyrė mokytojai žodinę pastabą.

Kodėl katalikiškos Ispanijos mokyklose homofobijai nėra vietos?

56.6% Ispanija piliečių sako, kad yra religingi. Nepaisant to, šioje šalyje LGBTQ+ bendruomenės palaikymas taip pat milžiniškas. 53% LGBTQ+ bendruomenės atstovų teigia, kad yra atviri dėl savo seksualinės orientacijos. Lietuvoje tokių - 16 proc. Kodėl taip yra?

Mokyklos direktorius atskleidė esantis gėjus. Mokiniai pasitiko jį plojimais

54 metų Colin Scott savo seksualinę orientaciją kruopščiai slėpė nuo mokinių ir jų tėvų. Tačiau toliau jis nebenorėjo slapukauti ir Risedale mokyklos Ketricke, Šiaurės Jorkšyre asamblėjos metu viešai prisipažino esantis gėjus.

Mokytoja: Ankstyvas lytiškumo ugdymas labai reikalingas, tai – vaiko saugumo klausimas

Mokytoja Kamilė Pudžemytė ramiai priima klausimą, kuris daugeliui kolegų kelia baimę ir nesaugumą. Anot jos, nors mokytojai, kalbantys apie lytiškumo ugdymą, neretai rizikuoja patekti į minų lauką, K. Pudžemytė sako, kad mokinių smalsumą apie lytiškumą turime priimti kaip natūralų dalyką – negėdinti ir nemoralizuoti. „Renkuosi mokyti“ alumnė trejus metus dirbo su pradinių klasių mokiniais, o šiuo metu yra etikos mokytoja bei lytiškumo ugdymo edukatorė nevyriausybinėje organizacijoje „Įvairovės ir edukacijos namai“.