reklama

„Fielmann“ reklamoje pasitelkė seksualinį priekabiavimą?

Ar norėtumėte apsilankyti pas akių gydytoją, kuris sako, kad jei tai pirmas kartas – jums pasisekė, tai nieko nekainuos. „Tik suaugusiems“, - priduria jis ir jums merkia akį. Taip, jums nepasigirdo – būtent tokiu būdu sumanė pasireklamuoti „Fielmann“.

Vokietijos kraštutinių dešiniųjų partija rinkimų agitacijai „pasitelkė“ penio formos saldainius

Kraštutinių dešiniųjų partija AfD Žemutinėje Saksonijoje nusprendė agitacijai pasitekti saldainius. Šie turėjo priminti partijos ženklą, tačiau saldainių pakuotę praplėšę rinkėjai išvydo kiek kitokį daiktą primenančią formą.

„Putės skonio“ čipsai suglumino žmones. Idėja nėra nauja

Chazz neseniai internetinėje parduotuvėje pradėjo prekiauti „Putės skonio“ čipsais. Reklamai pasklidus socialiniuose tinkluose žmonės ėmė klausti - kokių dar skonių būtų galima sugalvoti. Tiesa, makšties skonio maisto produktai nėra naujiena.

Šakiuose ideologinės kovos už šeimą persikėlė ant pastatų sienų

Vakar socialiniame tinkle Facebook keli jaunuoliai pasidalino fotografija iš Šakių. Čia ant vienos sienos kabo dvi reklamos - Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos bei Laisvės partijos. Jose atsispindi ideologinės kovos, kurios šiuo metu vyksta Lietuvos Respublikos Seime.

Lietuvoje startavo LGBTQ+ draugiška reklamos kampanija

Gyvybės draudimo bendrovė „SB draudimas“ pristatė naują reklaminę kampaniją - „Visų šeimų draudimas“. Joje vaizduojamos skirtingų žmonių susikibusios rankos. Tarp jų galime pamatyti ir dviejų vyrų, bei dviejų moterų rankas. "Draudimas, kuris nedraudžia mylėti", - rašoma reklaminiuose plakatuose.