„Target“ per 10 dienų prarado 10 milijardų dolerių. Akcijos krito dėl LGBTQ+ draugiškų drabužių boikoto

Skaitymo laikas
Mažiau nei
1 minutė
Perskaityta

„Target“ per 10 dienų prarado 10 milijardų dolerių. Akcijos krito dėl LGBTQ+ draugiškų drabužių boikoto

Tre, 05/31/2023 - 08:30
Kategorija:
0 komentarų

Per pastarąsias 10 dienų „Target“ prarado 10 mlrd. Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių. Tiek nuvertėjo mažmeninės prekybos milžino akcijos po to, kai įmonė išleido LGBTQ+ bendruomenę palaikančią drabužių liniją.

Akcijų vertės kritimą sąlygojo raginimai boikotuoti minėtą tinklą ir nepirkti jame prekių. Kai kuriose parduotuvėse prekybos centras buvo priverstas išimti prekes iš prekybos dėl agresyvių pirkėjų.

Daugiausia diskusijų sulaukė moteriški maudymosi kostiumėliai, leidžiantys translytėms moterims paslėpti savo lytinius organus. Taip pat išskirtinio dėmesio sulaukė vaikiški drabužiai vaivorykštės tematika.

Tiesa, neabejojama, kad akcijų kritimas ir boikotas tėra laikinas procesas, nes iki šiol panašios akcijos ilgainiui patyrė nesėkmę.

„Target“ generalinis direktorius Brian Cornell gynė sprendimą pardavinėti LBGTQ+ bendruomenę palaikančias prekes, sakydamas, kad jų pardavimas yra „tinkamas dalykas visuomenei“.

Ankščiau pranešta, kad „Target“ paaukojo 2,1 mln. JAV dolerių LGBTQ+ paramos grupei, kuri kvietė mokyklas nesilaikyti nesąmoningų politikų sprendimų ir nepranešti tėvams, jei mokytojai pastebi, jog konkretus vaikas galimai priklauso LGBTQ+.

Mažmeninės prekybos milžinė taip pat bendradarbiauja su Gėjų, lesbiečių ir heteroseksualių mokytojų švietimo tinklu, kurio tikslas sukurti teigiamą mokymosi aplinką LGBTQ+ jaunimui.

Foto BACKGRID:

BACKGRID

BACKGRID

BACKGRID