Siūlo skatinti ir LGBTQ+ bendruomenės narius: skirti atostogas vestuvėms ir medaus mėnesiui, motinystės/tėvystės atostogas

Skaitymo laikas
1 minute
Perskaityta

Siūlo skatinti ir LGBTQ+ bendruomenės narius: skirti atostogas vestuvėms ir medaus mėnesiui, motinystės/tėvystės atostogas

Št, 01/08/2022 - 12:33
Kategorija:
0 komentarų

Lietuvos biurų darbuotojams jau įprastais dalykais tapo tokios skatinimo priemonės, kaip nemokama kava, vieta patogiai prisiparkuoti automobilį ar pandemijos paskatinta galimybė dirbti nuotoliniu būdu rašo Delfi. Tačiau pasaulinės tendencijos ir tyrimai rodo, kad dabar taikomų priemonių ateityje gali ir nebeužtekti – darbuotojai nori didesnės papildomų naudų įvairovės, kai darbas tampa vieta ne tik profesiniam, bet ir asmeniniam tobulėjimui, vienodai atsižvelgiama į visų grupių poreikius.

Komentuoja „Vinted“ atlygio ir papildomų naudų valdymo vadovė Alice Hu

Nors dažnai vis dar laikomos mažai reikšmingomis, motyvacinės skatinimo priemonės yra labai svarbus veiksnys, turintis didelį vaidmenį formuojant įmonės kultūrą ir net galintis turėti įtakos bendrai verslo sėkmei, raųoma pranešime žiniasklaidai. Lietuvos biuruose jau tapo įprasta vaišintis nemokama kava ar užkandžiais, turėti galimybes darbui iš namų ar atsivesti į biurą augintinį. Neabejotinai svarbiu veiksniu išlieka ir pinigai – Lietuvoje „Vinted“ inicijuotas biurų darbuotojų tyrimas parodė, kad net 77 proc. apklaustųjų efektyviau dirbti motyvuotų didesnis atlyginimas, o 74 proc. respondentų norėtų toliau dirbti nuotoliniu būdu.

Vis dėlto, šios apklausos duomenys ir bendros pasaulinės tendencijos parodo ir kitą poreikių pusę – darbuotojams ne ką mažiau svarbi darbo aplinka, ryšys su kolegomis, įmonės siūlomos papildomos naudos, galimybės tobulėti. Tad norėdami gauti sąžiningą ir konkurencingą užmokestį, darbuotojai galvoja ne vien apie finansinę jo pusę, o organizacijų užduotimi tampa išsiaiškinti tuos papildomus poreikius, kuriuos užtikrinus būtų gaunama didžiausia vertė tiek darbuotojui, tiek įmonei.

Nedidelei grupei žmonių konkreti skatinimo priemonė gali būti iš esmės keičianti gyvenimą. Pavyzdžiui, Lietuvoje dar iš tiesų nedidelis dėmesys skiriamas lygiaverčių LGBTQ+ bendruomenės poreikių užtikrinimui. Tačiau tai turėtų tapti šiuolaikinės organizacijos prioritetu. Iš mūsų įmonės perspektyvos – visi tėvai ir visi sutuoktiniai yra lygūs, tad visiems suteikiamos vienodos papildomos skatinimo priemonės: atostogos vestuvėms ir medaus mėnesiui, motinystės/tėvystės atostogos. Savo organizacijoje stengiamės palaikyti svarbius savo darbuotojų gyvenimo įvykius, norime, kad visi jaustųsi įmonės dalimi ir kad su jais būtų elgiamasi sąžiningai.

Daugiau Delfi.


Skaityti daugiau: https://www.gayline.lt/article.php?sid=14428#ixzz7HbdP7UZg