Mamos pasipiktino reklamoje rodoma gėjų pora

Skaitymo laikas
1 minute
Perskaityta

Mamos pasipiktino reklamoje rodoma gėjų pora

Ant, 02/08/2022 - 19:30
Kategorija:
0 komentarų

„eHarmony“reklama, kurioje vaizduojama gėjų pora supykdė homofobiškai nusiteikusias mamas, rašo Metroweekly. Jos paragino boikotuoti pažinčių svetainę, kuri minima vaizdo klipe, taip pat pareiškė, kad reklama siekiama „normalizuoti nuodėmę“.

„One Million Moms“, prieš LGBTQ+ nukreipta organizacija, žinoma veiklomis prieš įmones, filmus, televizijos laidas, knygas ar kitus dalykus, kuriuose teigiamai vaizduojami LGBTQ+ asmenys ar jų santykiai, užsipuolė internetinę pažinčių svetainę „eHarmony“. Ir viskas dėl reklamos, kur gėjų pora dalijasi skrebučiu ant kurio užteptas žemės riešutų sviestas.

Mamų organizacijos teigimu, reklama, pavadinta „Čia dėl tikros meilės“, bando „normalizuoti ir pašlovinti LGBTQ+ gyvenimo būdą, vaizduojant homoseksualią porą, apsikabinusią, maitinančią vienas kitą ir šluostant vienas kitam burną“.

„Reklamuodama tos pačios lyties santykius, „eHarmony“ nori aiškiai pasakyti, kokia yra jos pozicija šia prieštaringai vertinama tema, o ne likti neutrali kultūriniame kare“, – rašė grupė internetinėje peticijoje. - „Susirūpinimą kelia tai, kad ši reklama skatina LGBTQ+ siekius. Tačiau dar didesnį susirūpinimą kelia tai, kad reklama rodoma tada, kai vaikai greičiausiai žiūri televizorių“.

„Ši „eHarmony“ reklama plauna vaikų ir suaugusiųjų smegenis, sumažindama jų jautrumą ir įtikindama, kad homoseksualumas yra natūralus, nors iš tikrųjų tai yra nenatūrali meilė, kurią Šventasis Raštas draudžia, kaip ir meilė, kurios šaknys yra svetimavimas“, – tęsiama peticija.

„Homoseksualumas yra amoralus. Romiečiams 1:26-27 tai labai aiškiai pasakyta. Todėl vienas milijonas mamų ir toliau gins biblinę tiesą“, - rašoma tekste.

Peticija iki šiol surinko apie 9000 parašų.

Organizacija anksčiau rengė kampanijas prieš vaikų televizijos laidas, kuriose vaizduojamos tos pačios lyties tėvų poros, ragino boikotuoti Walgreens vaistinę dėl bendrovės politikos, leidžiančios translyčiams asmenims naudotis tualetu, atitinkančiu jų lytinę tapatybę, užsipuolė jogurto gamintojo „Chobani“ reklamą, kurioje lesbiečių pora lovoje valgo jogurtą, ir pareikalavo boikotuoti populiarų sausainių prekės ženklą „Oreo“ dėl bendrovės sprendimo pasiūlyti riboto tiražo vaivorykštės spalvos sausainius.

Daugiau Metroweekly.