1 minutė
„Lufthansa“ startavo su nauja rinkodaros kampanija skirta palaikyti LGBTQI+ bendruomenę
Lufthansa jau ne kartą rodė lyderystę reikšdama paramą LGBTQ+ bendruomenei. Pasididžiavimo mėnesio proga įmonė nusprendė vykdyti naują rinkodaros kampaniją.
Ji pavadinta „Pasaulis sako tau taip“. Šiuo šūkiu pirmiausia norima pabrėžti, kad LGBTQ+ ne visada jaučiasi laukiami kai kuriose vietose ir kartais susiduria su diskriminaciniais įstatymais ir papročiais.
„Lufthansa suburia visų tautų ir kultūrų svečius ir sveikina visus orlaivyje esančius, nepaisant lyties, amžiaus, etninės kilmės, religijos, tautybės, seksualinės orientacijos ar tapatybės“, – komentavo Carsten Hoffmann, Lufthansa prekės ženklo vadovas. - „Tačiau queer žmonėms kelionės po pasaulį dažnai gali būti siejamos su diskomforto jausmu: ne visi visur laukiami išskėstomis rankomis“.
Atsižvelgdama į tai Lufthansa nusprendė pristatyti skirtingas šalis, kuriose gyvena LGBTQ+ žmonės. Taip įmonė siekia padėti LGBTQ+ keleiviams atrasti naujas vietas ir paskatinti juos jas aplankyti.
Vienas iš konkrečių pavyzdžių – verslininko Konstantino istorija. Jis įkūrė LGBTQ+ organizaciją Atėnuose, vadovauja banglenčių mokyklai Brazilijoje ir yra gėjų Rodeo asociacijos prezidentas Jungtinėse Amerikos Valstijose.
Queer žmonių istorijos bus publikuotos žurnaluose, taip pat pasirodys reklamos Kelno, Frankfurto, Berlyno, Štutgarto ir Hamburgo gatvėse.
Praėjusiais metais „Lufthansa“ sukūrė „Airbus A320neo“ interjerą, kuriame įprastos galvai atremti skirtos vietos buvo pakeistos vaivorykštės spalvomis.
- Prisijunkite arba užsiregistruokite jei norite komentuoti