1 minutė
„Fielmann“ reklamoje pasitelkė seksualinį priekabiavimą?
Ar norėtumėte apsilankyti pas akių gydytoją, kuris sako, kad jei tai pirmas kartas – jums pasisekė, tai nieko nekainuos. „Tik suaugusiems“, - priduria jis ir jums merkia akį. Taip, jums nepasigirdo – būtent tokiu būdu sumanė pasireklamuoti „Fielmann“.
„Fielmann“ reklama vaizduoja seksualinį priekabiavimą prie klientų kaip normalų reiškinį, kuris mums ne tik turėtų patikti, bet ir paskatinti apsilankyti „Fielmann“ salonuose“, - taip reklamą TV3 portalui įvertino Lietuvos žmogaus teisių centro vadovę Jūratę Juškaitę.
„Užtikriname, kad reklamos turiniu nesiekėme nė vienai visuomenės grupei klijuoti neetiškų etikečių, žeminančių formų ar siųsti potencialiai įžeidžiančių žinučių“, – raštu atsiųstame komentare nurodė komunikacijos agentūros „Idea prima“ atstovas Linas Damanskis. Būtent ši įmonė kūrė minėtą reklamą.
Jūsų vertinimui reklamą peržiūrėti galite apačioje:
- Prisijunkite arba užsiregistruokite jei norite komentuoti