+
Čia pateikiama informacija skirta asmenims nuo 18 metų.
Man jau yra 18 metų
Man dar nėra 18 metų
  • „Sniffies Rush“
  • „Sniffies Rush“
  • „Sniffies Rush“
  • „Sniffies Rush“
  • „Sniffies Rush“
  • „Sniffies Rush“
  • „Sniffies Rush“
  • „Sniffies Rush“
  • „Sniffies Rush“

Intriguojant „Sniffies Rush“ kampanija: siekiame pakeisti požiūrį į vyrų brolijas (foto)

Skaitymo laikas
Mažiau nei
1 minutė
Perskaityta

Intriguojant „Sniffies Rush“ kampanija: siekiame pakeisti požiūrį į vyrų brolijas (foto)

Sek, 10/23/2022 - 18:00
Kategorija:
0 komentarų

Spalio 19 d. Jungtinėse Amerikos Valstijose startavo „Sniffies Rush“ kampanija, kuria siekiama sugriauti šios šalies Universitetų vyrų brolijų kuriamą vyriškumo įvaizdį ir parodyti įvairovę. Visiškai neseniai buvo paskelbtos pirmosios seksualumu alsuojančios nuotraukos.

„Sniffies Rush skirtas kritiškai išnagrinėti toksišką vyriškumą, tradiciškai aptinkamą vyrų brolijų erdvėje, ir apversti jį ant aukštyn galva, kad tai atskleistų kai kuriuos Queer aspektus, kurie slypi vyrų širdyse“, – Outtraveler sakė Eli Martin, Sniffies CMO kūrybos direktorius.

Pasak jo, šios kampanijos tikslas - parodyti, kad vyrai yra skirtingi, jie atsiduria įvairiose situacijoje. kartu kampanija norima kovoti prieš homofobiją.

„Vietoj homofobijos ir klaidingo mačizmo, dažnai siejamo su brolijos nariais, akcentuojame temas, būdingas mūsų Queer potyriams, pavyzdžiui, pasirinktai šeimai ir priklausymo jausmui, taip pat tyrinėjimui ir smalsumui, kurie atsiranda kuriant šiuos naujus santykius“, - sakė E. Martin.

Daugiau sužinoti apie tai galite #SniffiesRush, taip pat svetainėje Sniffies.com. Visos fotografijos yra šios kamapnijos dalis.

 

Sniffies Rush

Sniffies Rush

Sniffies Rush

Sniffies Rush

Sniffies Rush

Sniffies Rush