Šiuo metu yra prisijungę 264 svečiai ir 80 narių Jūs esate neprisijungęs |
Naudotojas Slaptažodis Prisiminti mane šiame kompiuteryje
| registruotis | Lietuvos vėliava Angliška vėliava
Visuomeninė Lietuvos LGBT svetainė
Visuomeninė Lietuvos gėjų ir lesbiečių svetainė
LGBT paramos gruopė

Apklausa

Ar esate religingas?

Rezultatai | Kitos apklausos

Balsų: 591, komentarų: 4

Reklama



Renginiai

Let's Shake It 2nite @ SOHO 03/31 22:00 - 04/01 07:00, SOHO CLUB, Vilnius

Gay and Bisex Sauna Afterparty @ Glamour Gay & Bi Sauna Vilnius 03/31 22:00 - 04/01 08:00, Glamour Gay & Bi Sauna Vilnius, Vilnius

SOHO B-Day 10th Anniversary | SOHO LIVE - Džordana Butkutė 04/01 22:00 - 04/02 07:00, SOHO CLUB, Vilnius

Saturday in Glamour @ Glamour Gay & Bi Sauna Vilnius 04/01 22:00 - 04/02 08:00, Glamour Gay & Bi Sauna Vilnius, Vilnius

Sunday Chill @ Glamour Gay & Bi Sauna Vilnius 04/02 17:00 - 04/03 02:00, Glamour Gay & Bi Sauna Vilnius, Vilnius

#TRANS_LT: konsultacija su trans* bendruomenės nariais 04/08 11:00 - 13:00, LGBT* bendruomenės centras, Vilnius

Visi renginiai »

Dažniausiai užduodami klausimai


Kategorija:
Pagrindinis -> Naudotojų problemos

Klausimai

Kaip man ištrinti savo anketą?
Kodėl aš negaliu patalpinti savo nuotraukos?
Kodėl neatsinaujina mano anketos informacija/žinutės?
Nepavyksta prisijungti savo vardu

Atsakymai


Kaip man ištrinti savo anketą?
Šiuo metu patiems naudotojams išsitrinti anketos negalima. Šios galimybės nėra dėl pasitaikančių piktnaudžiavimų. Jei norite pašalinti anketą, prisijungę savo vardu parašykite žinutę (ne išoriniu el. paštu) vienam iš administratorių.


Kodėl aš negaliu patalpinti savo nuotraukos?
Talpinama nuotrauka privalo tenkinti šiuos reikalavimus:
a) nuotraukos dydis iki 2Mb;
b) nuotraukos formatas - JPG.


Kodėl neatsinaujina mano anketos informacija/žinutės?
Galimos kelios priežastys. Štai keli sprendimai:
a) perkraukite puslapį (Internet Explorer tai galite padaryti su F5)
b) išvalykite laikinus failus (cache) (Internet Explorer tai galite padaryti meniu: Tools->Internet options->General->Delete files...)
c) nustatykite, kad jūsų naršyklė tikrintų ar nepasikeitė puslapiai (Internet Explorer tai galite padaryti meniu: Tools->Internet options->General->Settings...->Every visit to the pagepage)

Blogiausiu atveju, Jums gali tekti palaukti kol Jūsų tiekėjas atnaujins puslapį savo proxy serveryje...


Nepavyksta prisijungti savo vardu
Jei savo naudotojo vardą ir slaptažodį įvedėte įteisingai, tačiau visgi jūs matomas kaip Anonimas, pasitikrinkite, ar jūsų naršyklėje įjungtas cookies priėmimas.
Microsoft Internet Explorer naudotojams pritaikius vieną iš paskutinių lopų (patch) automatiškai atjungiamas cookies priėmimas, todėl šiems naudotojams nepavyksta prisijungti savo vardu. Sprendimas: Tools -> Internet Options -> Security įsijungti cookies priėmimą (visoms arba tik konkrečioms svetainėms).
IE7 šį nustatymą patikrinti galima taip: Internet options->Privacy->Advanced(mygtukas), pažymėti: Override automatic cookie handling, First-party Cookies: Accept, Third-party-Cookies: Accept, Always allow seesion cookies.
Pažiūrėkite ar Jūsų kompiuteryje teisingai nustatytas laikas bei data. Patikrinkite ar teisinga laiko zona (Time zone).
Patikrinkite ar Jūsų antivirusinė programa neblokuoja cookie.



Atgal į sąrašą  Siųsk savo klausimus